TERA
TERA är en ny typ av MMO-spel, som blandar sann actionstrid med den stora spelvärlden och djupa sociala interaktioner i ett rollspels-spel. I TERA siktar du, gömmer dig och tajmar dina attacker för en intensiv och givande taktisk stridsupplevelse. TERAs omfattande innehåll är helt gratis att spela, från karaktärskapande hela vägen till nivå 65 och därutöver. Sann. Action. Strid—Upplev en MMO med non-stop, pulshöjande action. I TERA är det din skicklighet och positionering som bestämmer om du lever eller dör i en strid. Episka möten—Bilda ett team med vänner för att ta ner korkade monster i hotfulla fängelsehålor och öppna världsjaktszoner, eller för att testa dina PvP-förmågor mot andra spelare i en av de många slagfälten som TERA har att erbjuda. Stor fantasivärld—Med sju karaktärstävlingar och tio spelbara klasser kan du skräddarsy din karaktär så att den matchar din individuella spelstil. Du kommer att ge dig in i tusentals uppdrag i en spelvärld rik på historia och kultur, bekämpa en otalig mängd monstertyper i varierande landskap såsom torra öknar, isiga tundror, stekheta djungler och många, många fler. Inga begränsningar—TERA erbjuder en verklig gratisspel-upplevelse utan några artificiella begränsningar i klasser, zoner, i vad du kan göra eller hur bra du kan bli—allt innehåll i spelet kan upplevas utan att betala ett enda öre. För att stödja den fortsatta utvecklingen av TERA erbjuder vi kontoservice, skönhetsprodukter, kostymer, accessoarer, vapenskinn, riddjur med mera, för inköp från en in-game-butik. En värld av medspelare—Oavsett om du strider som en del av en sällskap eller nöjer dig med att skaffa vänner (och fiender) längs med vägen, så innebär att vara en del av TERAs livfulla gemenskap att det alltid finns någon att dela dina äventyr med. Upprustad för konsoller—TERA erbjuder, med ett omarbetat och optimerat gränssnitt för spelkontroller, en uppslukande MMO-upplevelse från din bekväma vardagsrumssoffa!