TEKKEN 8
TEKKEN 8 är det senaste tillskottet till TEKKEN-serien, som firade 30-årsjubileum 2025 och nu har sålts i fler än 59 miljoner exemplar världen över. Spelet innehåller fler än 32 spelbara karaktärer med noggrant detaljerade högupplösta modeller som pressar den moderna hårdvaran till sina gränser. Upplev spännande strider med nya stridsfunktioner som Heat, eller ta dig ur svåra situationer med kraftfulla avslutande attacker som kallas Rage Arts. Med det nya kontrollsystemet Special Style kan du spela med en enda knapp, vilket gör det lättare att förutse motståndarens nästa drag. TEKKEN 8 innehåller massor av spellägen. Upplev den längst pågående berättelsen i tv-spelens historia med ett berättelseläge för en spelare, och ta reda på mer om din favoritfighter genom individuella karaktärsepisoder. Skapa din egen avatar och ta dig an olika arkadmiljöer samtidigt som du lär dig stridernas grunder. Eller bege dig till den interaktiva onlinelobbyn för att träffa och ta upp kampen mot andra spelare från hela världen. Vill du förbättra dina färdigheter? Du kan kämpa mot ditt eget spöke eller andras spöken som lär sig en spelares kampstil med hjälp av AI-teknik. Dessutom kan du titta på repris av strider för att få tips och förbättra dina färdigheter. Förutom denna utgåva finns Advanced Edition, Season 2 Deluxe Edition och Season 2 Ultimate Edition också tillgängliga. Se till att du inte köper dubbelt.