TEKKEN 8 - Lidia Sobieska
Warrior Prime Minister Lidia Sobieska går med i turneringen! Lidia är inte bara karatemästare i världsklass, men också en av den politiska världens mest passionerade foodies. Osu! Lidia visar vad hon kan göra för Polens befolkning i TEKKEN 8. Innehåll: - Lidia Sobieska som en spelbar karaktär *Detta DLC finns också tillgängligt i produkterna Deluxe Edition, Ultimate Edition och Deluxe Edition Upgrade Pack. Se till att du inte köper dubbelt.