Super Woden GP II
Upplev ett kärleksbrev till motorsportens värld när du ökar i rang och samlar dina drömbilar! Gör dig redo för att klättra till toppen i motorsportens värld! Super Wooden GP II är ett kärleksbrev till sporten och arkadracingspel från 90-talet. Tävla i en mängd olika typer av tävlingar, från rally till uthållighetsracing, i klassisk isometrisk stil med ett intuitivt centralt kartgränssnitt för att köpa och trimma fordon, utforska banor över hela världen, besöka ditt garage och mer. Skaffa fler än 180 fordon från nio biltillverkare med krediterna du tjänar i racingtävlingar och lås upp hemliga bilar genom skickligt spel. Kör solo, utmana andra spelares rekord eller spela i lokalt flerspelarläge med delad skärm för upp till fyra förare! Det här spelet och dess innehåll har inte godkänts av någon biltillverkare eller biltävlingsarrangör och det finns inget sådant samarbete.