SteamWorld Heist II & SteamWorld Build Bundle
Skaffa det här paketet och upplev det bästa av två världar: strategisk strid och kreativ konstruktion! Steamworld Heist II: - En kupp som passar en robot: Ge dig ut på ett högtflygande, taktiskt äventyr som en reformerad rymdpirat. - Turordningsbaserad strategi med en twist: Överlista dina fiender med smart taktik och pricksäkert sikte. - Ett färgstarkt gäng karaktärer: Möt en mångsidig besättning bestående av robotar med unika förmågor. - En steampunksaga: Utforska fantastiska, handritade miljöer och nysta upp en fängslande berättelse. Steamworld Build: - Bygg din egen ångvärld: Få din stad att växa och ta hand om robotarnas behov. - Perfekt pussel-plattformande: Lös pussel och övervinn hinder både ovan och under jord. - En fantastisk värld: Utforska en livlig steampunkvärld och upptäck dess dolda hemligheter. Varför köpa paketet? - Spara stort: Få båda spelen till ett rabatterat pris! - Oändlig underhållning: Upplev två kritikerrosade spel från en av spelvärldens mest älskade spelserier. - Perfekt för fans och nykomlingar: Oavsett om du är ett erfaret Steamworld-fan eller nykomling har det här paketet något för alla. - Missa inte det här fantastiska erbjudandet! Tillsammans erbjuder dessa två spel timmar av skoj och spänning för spelare i alla åldrar.