Oddsparks: Ett automatiseringsäventyr - Ultimate Edition
Få den ultimata Oddsparks-upplevelsen med den här utgåvan. Den innehåller grundspelet och alla DLC:er. Oddsparks: Ett automatiseringsäventyr är en blandning av automatisering och realtidsstrategi för både inbitna fans av automatiseringsgenren och alla som är nyfikna på automatisering. Utforska en märklig fantasyvärld, avslöja det förflutnas mysterier, automatisera dina verkstäder och ge dig ut på äventyr med dina udda och bedårande sparks! Deluxe-uppgradering: Oddsparks: Ett automatiseringsäventyr – Deluxe-uppgraderingen innehåller frivilliga anpassningar åt våra största fans. Det här DLC-paketet innehåller exklusiva anpassningar och accessoarer, och är främst avsett för spelare som verkligen gillar spelet och vill visa sitt stöd. Tailor's Animal Costumes Pack: Djurdräktspaketet innehåller fem frivilliga set med djurtema, med totalt 28 föremål som får dig att sticka ut från mängden: Pandaset, Sköldpaddsset, Giraffset, Hajset Making Music: Samla bandet och följ din automatiserings taktslag i DLC:t Making Music till Oddsparks: Ett automatiseringsäventyr! Det här lekfulla och kraftfulla DLC:t innehåller ett helt nytt musiksystem som gör att du kan förvandla din fabrik till en helt orkestrerad maskin med rytm och melodi. Craftsman's Elemental Decorations Pack: Elementprydnadspaketet innehåller tre kosmetiska prydnadsset med elementtema och ett kosmetiskt monterset. 42 föremål totalt, som hjälper dig att göra din bas ännu mer unik: Kvartsprydnader, Vulkanprydnader, Glaciärprydnader, Spark-montrar Hats & Helmets: Är det dags att snygga till dina sparks och ge din fabrik en ny nivå av kontroll? DLC-paketet Hattar och hjälmar till Oddsparks: Ett automatiseringsäventyr är här! Här kommer ett lekfullt DLC som ger dig möjligheten att ge dina sparks snygga huvudbonader som dessutom ger smartare automatisering. Skapa effektiva produktionslinjer genom att gruppera sparks med likadana hattar så att alla vet sin plats. Coaster Rush: Förbered dig på nöjesfältskaos! Expansionen Coaster Rush blandar komplex automatisering med spektakulära adrenalinstinna nöjesfältsinslag. Ge dina sparks det äventyr de förtjänar och fyll ditt logistiknätverk av nöje med otroliga spår i bergochdalbanestil!