Starfield Premium Edition
Starfield är det första nya universumet på mer än 25 år från Bethesda Game Studios, de prisbelönta skaparna av The Elder Scrolls V: Skyrim och Fallout 4. I detta nästa generations rollspel som utspelas bland stjärnorna kan du skapa din karaktär som du vill ha den och utforska med oöverträffad frihet när du ger dig ut på en storslagen resa för att söka svar på mänsklighetens största mysterium. *** Premium Edition innehåller: - Starfield-basspelet - Terran Armada Story DLC (vid släpp) - Shattered Space Story Expansion - 1 000 Creation Credits - Constellation Skin Pack: Equinox Laser Rifle, Spacesuit, Helmet and Boost Pack - Tillgång till Starfield Digital Artbook & Digital Original Soundtrack *** År 2330 har mänskligheten färdats utanför solsystemet, befolkat nya planeter och lever som ett rymdfarande folk. Du går med i Constellation – den sista gruppen av rymdutforskare som söker efter sällsynta artefakter i hela galaxen – och navigerar genom rymdens vidder i Bethesda Game Studios största och mest ambitiösa spel BERÄTTA DIN EGEN HISTORIA I Starfield är den viktigaste berättelsen den som du berättar med din karaktär. Starta din resa genom att anpassa ditt utseende och bestämma din bakgrund och dina egenskaper. Är du en erfaren utforskare, karismatisk diplomat, smygande Cyber Runner eller något helt annat? Valet är ditt. Bestäm vem du är och vad du ska bli. UTFORSKA YTTRE RYMDEN Ge dig ut bland stjärnorna och utforska fler än 1 000 planeter. Färdas genom livliga städer, utforska farliga baser och ta dig fram genom vilda landskap. Träffa och rekrytera minnesvärda karaktärer, delta i äventyr med olika fraktioner och ge dig ut på uppdrag i de bebodda systemen. En ny berättelse eller upplevelse väntar hela tiden på att bli upptäckt. STYR DITT DRÖMSKEPP Styr och för befäl över ditt drömskepp. Anpassa utseendet på ditt rymdskepp, modifiera kritiska system inklusive vapen och sköldar och utse besättningsmedlemmar som kan ge unika bonusar. I yttre rymden kan du delta i riskabla rymdstrider, stöta på slumpmässiga uppdrag, docka vid rymdstationer och till och med borda och ta över fientliga rymdskepp som du kan lägga till i din samling. UPPTÄCK, SAMLA, BYGG Utforska planeter och upptäck fauna, flora och resurser som krävs för att tillverka allt från medicin och mat till utrustning och vapen. Bygg utposter och anställ personal som passivt utvinner material. Skapa sedan transportlänkar för att förflytta resurser mellan dem. Investera dessa råmaterial i forskningsprojekt för att låsa upp unika tillverkningsrecept. SÄKRA OCH LADDA Rymden kan vara en farlig plats. Ett förfinat stridssystem ger dig de verktyg du behöver för att klara alla situationer. Oavsett om du föredrar långskjutande gevär, laservapen eller sprängmedel kan varje vapentyp modifieras så att den passar din spelstil. Omgivningar med tyngdlöshet gör striderna extra kaotiska, medan boostpaket ger spelare frihet att manövrera som aldrig förr.