SpongeBob SquarePants: Bundle
SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom - Rehydrated: Är ni med, barn? Kultklassikern är tillbaka, troget omgjord i svamptastisk prakt! Spela som SvampBob, Patrik och Sandy och visa den onde Plankton att brott ger ännu mindre betalt än Herr Krabba. Vill du rädda Bikini Botten från en massa vilda robotar med dina mäktiga bubblor? Såklart du vill! Vill du hoppa bungyjump i kallingarna? Varför inte! Vill du samarbeta i ett helt nytt multiplayerläge? Låt kampen börja! SPELINNEHÅLL - Spela som SvampBob, Patrik och Sandy och använd deras unika uppsättning färdigheter - Grusa Planktons onda plan att styra Bikini Botten med sin armé av märkliga robotar - Möt otaliga figurer från den älskade serien NYHETER I REMAKEN - En trogen remake av ett av de bästa SpongeBob-spelen som har gjorts - Vass grafik, moderna upplösningar och finputsat gameplay - Helt nytt horde-läge i multiplayer för upp till två spelare, online och offline - Innehåll som inte togs med i originalet är med, som bossfighten mot Robo Squidward och annat SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake: Sjöjungfrutårar som kan uppfylla önskningar i händerna på Svampbob och Patrik … Vad kan gå fel? Visst, själva den väv som håller samman universum kan lösas upp och skapa portaler till Önskevärldar fulla av riddare, cowboys, pirater och förhistoriska sniglar. Men det är inget som vår favoritsvamp inte kan hantera – med den rätta kosmiska kostymen! Kom och upplev Cosmic Shake! - Lås upp nya och klassiska plattformsfärdigheter som Fishhook Swing och Karate Kick - Ta på dig fler än 30 F.U.N.-tastiska kostymer som SnailBob and SpongeGar - Res till sju olika önskevärldar som Wild West Jellyfish Fields och Halloween Rock Bottom - Upplev allt småsnack från kompisfilmerna med Svampbobs ständige följeslagare Ballong-Patrik - Träffa alla dina favoritinvånare från Bikinibotten från serien, med röster från originalskådespelarna - Helt nytt soundtrack från kompositörerna av Battle for Bikini Bottom + dussintals låtar från serien!