Sparkle Bundle
Få de två bästsäljande kulskjutar-/matcha 3-actionpusselspelen till ett otroligt pris! Sparkle 2 och Sparkle Unleashed levererar polerade spelmoment, makalös ljud- och bilddesign och powerup-föremål som inte är att leka med! Besegra mörkret med din snabbtänkta kulmatchningsteknik!