10tons Adventure Puzzles Bundle
Sparkle 2: Sparkle 2 är ett polerat marble shooter-spel med vacker grafik, otroliga kraftföremål och ett fantastiskt soundtrack. Matcha kloten innan de faller ned i avgrunden och ta dig fram genom bedårande vackra landskap! Azkend 2: Kliv in i ett fantastiskt äventyr! Upplev otroligt tre i rad-spelande och upptäck en av de mest chockerande världar som någonsin skapats.