10tons Action Puzzle Bundle
Spellspire är en spännande mix av ordspel och actionrollspel. Använd dina bokstavsbrickor för att skriva ord och använd din trollstav för att avfyra dem som besvärjelser. Ju längre ord, desto starkare besvärjelser! Sparkle Unleashed är ett spännande och välpolerat marble shooter actionpussel-spel med mycket smidigt utförande!