Sniper Elite 3
NORDAFRIKA, 1942. Tyskland planerar att bygga ett undervapen - med kraft nog att krossa alla allierade styrkor i dess väg. Sabotera deras planer, annars är det över för motståndsrörelsen. Göm dig tyst i skuggorna eller brassa på när du vill. Undvik faror och jaga på dina egna villkor i öppna och ickelinjära nivåer med mer valfrihet, längre skottavstånd och vertikalitet än någonsin tidigare.