Small World Big Impact Bundle
Bramble The Mountain King Bramble The Mountain King tar dig med på en gripande och omskakande resa genom fantastiska miljöer. Ta dig an rollen som Olle, en ung pojke som ger sig iväg för att rädda sin syster, kidnappad av ett fruktat troll. Morbid: The Lords of Ire Från skaparna av Morbid: The Seven Acolytes... upplev ett bloddrypande och motbjudande äventyr med kuslig estetik, fruktansvärda monster och härlig skräckkänsla i spelet som går ut på att besegra Lorderna av Ire i en dyster, skräckpunkinspirerad värld. Smalland: Survive the WIlds Efter att ha levt under jord i generationer har Småfolket tagit sig upp ur sina jordhålor för att återta Ovanjord, nu när jättarna är borta. Delta i deras exodus genom ansluta dig till förtruppen och ge dig ut på ett episkt äventyr i miniskala. Utforska, leta efter förnödenheter, tillverka och bygg, samtidigt som du slås mot olika fiender för att få ett fotfäste i denna fientliga nya värld.