Otherworldly Horror Bundle
Bramble The Mountain King Bramble The Mountain King tar dig med på en gripande och omskakande resa genom fantastiska miljöer. Ta dig an rollen som Olle, en ung pojke som ger sig iväg för att rädda sin syster, kidnappad av ett fruktat troll. Morbid: The Lords of Ire Från skaparna av Morbid: The Seven Acolytes... upplev ett bloddrypande och motbjudande äventyr med kuslig estetik, fruktansvärda monster och härlig skräckkänsla i spelet som går ut på att besegra Lorderna av Ire i en dyster, skräckpunkinspirerad värld.