Screamer
En anledning att tävla Längtan, ärelystnad, hämnd. Alla har sina egna skäl till att ställa sig på startlinjen i Screamer-turneringen, och ingen tänker ge upp. Delta i tävlingen och tävla sida vid sida med orädda förare som är redo att bryta alla barriärer i jakten på det de tror på. Screamers Fem team. Fem anledningar att riskera allt – både på och bredvid banan. Soldater, forskare, brottslingar, superstjärnor och hänsynslösa magnater. Olika vägar strålar samman mot en enda brännpunkt: Screamer-turneringen. Denna obarmhärtiga tävling, ledd av en mystisk mästare, är nyckeln till varje deltagares personliga mål. Välj din förare med omsorg: de styr alla ett fordon som speglar deras stil, med en skräddarsydd design och en unik förmåga som ger dem en fördel i denna brutala tävling. En unik stil Detta arkadracingspel är skådeplats för de dödligaste racen och kastar dig rakt in i ett futuristiskt universum inspirerat av 90-talsanime. Kliv in i en neonupplyst värld och susa fram på banor där adrenalinet alltid är slår i taket! ECHO En mystisk uppfinning förändrade racingen för alltid: ECHO. Tack vare ECHO gör bilarna nu mer än att bara tävla – de strider! Pressa dem förbi gränserna om och om igen. Växla mellan Boost, Strike och Shield för att hålla dig kvar i täten med hjälp av blixtsnabba boostar och välriktade attacker som knockar dina rivaler av banan. Och när Overdrive kickar in är det fullskaligt kaos som gäller: ingen nåd, inga bromsar och inget utrymme för någon som står i din väg. Bemästra ECHO:s kraft för att bli en äkta Screamer! Olika sätt att tävla på En Screamer måste vara redo för alla sorters utmaningar, och att vara snabbast räcker inte alltid. Bland de olika spellägena finns bland annat Team Races, där det är lika viktigt att korsa mållinjen som att oskadliggöra sina motståndare. I andra spellägen är nyckeln att stanna kvar i Overdrive så länge som möjligt. Bevisa att du är bäst oavsett vad som står i din väg, även online och på delad skärm!