Screamer - Anaconda Corp Customization Pack
Det här DLC-paketet innehåller tre nya anpassningar - en till varje fordon i Anaconda Corp-teamet och var och en med tre färgvarianter.* För människor som är vana att styra andra räcker det inte med att dominera. Gör avtryck i dina rivalers sinnen med Anaconda Corp Customization Pack. Paketet innehåller tre anpassade designer med inspiration från racingikoner som är symboler för status och ärelystnad. Här möter klassiska linjer modern elegans - för historien är ingenting annat än ett märke man kan äga. *Anpassningarna blir tillgängliga när du skaffar fordonet i spelet och kan användas överallt förutom i turneringsläget. Detta DLC-paket ingår i Digital Deluxe Upgrade.