Screamer - Chromed Style Pack
Dominera i dina race med Chromed Style Pack! Paketet innehåller 15 kromdesigner till turneringsdeltagarnas fordon, så att du kan sticka ut i tävlingskaoset med en speciell look.* *Anpassningarna blir tillgängliga när du skaffar fordonet i spelet och kan användas överallt förutom i turneringsläget. Detta DLC-paket ingår inte i Digital Deluxe Upgrade.