Screamer - Digital Deluxe Upgrade
I Screamer räcker det inte bara med att vinna – du måste göra det med stil. Med Digital Deluxe Upgrade får du unika anpassningar till fordonen för alla team som deltar i turneringen. Alla anpassningar kommer i tre färgvarianter. Anpassningarna blir tillgängliga när du skaffar fordonet i spelet och kan användas överallt förutom i turneringsläget.