Screamer - Kagawa-Kai Customization Pack
Det här DLC-paketet innehåller tre nya anpassningar - en till varje fordon i Kagawa-Kai-teamet och var och en med tre färgvarianter.* Att ens familj lämnar permanenta spår vet Noboru bättre än de flesta. Det är en påminnelse om heder och tillhörighet som formar varje beslut. Kagawa-Kai Customization Pack har skapats i samarbete med Claudio Pittan, en mästare inom traditionell japansk tatueringskonst, som här sammanfogar hantverkskunnande och metall i en berättelse om lojalitet och bläck. Ditt arv är redan inristat - nu är det din tur att göra avtryck ute på banan! *Anpassningarna blir tillgängliga när du skaffar fordonet i spelet och kan användas överallt förutom i turneringsläget. Detta DLC-paket ingår i Digital Deluxe Upgrade.