REVEIL - Funhouse Pack
Funhouse-Pack innehåller: -REVEIL original soundtrack: 14 originalkompositioner, vackra och kusliga. -Digital konstbok: En titt bakom kulisserna i spelet, med konceptkonst och inspirationskällor. -Svartvitt kamerafilter: Använd det i spelet för en skräckatmosfär i retrostil. -Ljudpjäser: Ett urval av ljudpjäser inspelade med spelets röstskådespelare, fler detaljer från världen i REVEIL. -Utvecklarkommentar: Kommentarer från utvecklarna som kan hittas i spelet, för ännu mer bakgrundsinformation. Observera: Valfri kameraeffekt och kommentar från utvecklaren kommer att låsas upp efter första genomspelningen.