REMATCH - PRO EDITION
Kliv ut på planen med Rematch Pro Edition, för dig som brinner för fotboll. Utgåvan innehåller: - Captain Pass Upgrade Ticket: Ta spelet och belöningarna till nya höjder, ett steg i taget. - Blazon – spelarbakgrund och titel: Visa vem du är med den här episka designen som gör dig helt unik. - Blazon Buckler-tröja: Klassisk tröja för rebelliska själar, med ett snyggt mönster. För dig som verkligen vill visa vad du går för och skriva historia med varje match. - Blazon-mönster (för över- och underkroppsplagg): Ge kläderna en sömlöst snygg design som verkligen speglar dig som spelare – perfekt för dig som vill att din stil ska berätta allt. - Blazon Jewel-set: Accessoarer gjorda av vikt läder, så att du kan glänsa både på och utanför planen.