Rare Replay
För att fira sin trettioårsdag samlar Rare sina ikoniska karaktärers äventyr i en samling som sträcker sig över decennierna. Från sina senaste 2D-klassiker till Xbox 360-succéer levererar Rare Replay en spelskatt för både veteranspelare och nykomlingar. Kämpa med Battletoads, ta med Jiggies i Banjo-Kazooie och slåss mot framtiden i Perfect Dark när du hittar bonusinnehåll och exklusiva inblickar i skapandet av Rare Replays storspel. Bemästra grunderna eller pröva dina färdigheter med helt nya bildutmaningar och 10 000 Gamerscore. Spelvärldens jättar är tillbaka, vackert inslagna och exklusiva till Xbox One!