Raptor Evolution
Ta kontroll över en mäktig dinosaurie i en postapokalyptisk värld och ge dig ut på ett uppdrag för att ta tillbaka dina stulna ägg. Krossa miljöerna, samla resurser och jaga groteska människomutanter för att utvecklas och bli starkare. Använd allt du samlar på dig för att återuppbygga broar, återställa stigar och tränga djupare in i en värld fylld av faror och mysterier. Utforska vidsträckta landskap, avslöja dolda hemligheter och möt skräckinjagande bossar som står mellan dig och din förlorade avkomma. Funktioner: - Krossa allt: förstör omgivningen och lämna inget stående - Använd avancerad teknologi: stöta på futuristiska maskiner som hjälper dig att överleva - Ge dig in i hårda strider: jaga mutanter och monstroska varelser - Möt många olika fiender: kämpa mot motståndare med unika beteenden - Led dina krigare: kommendera andra bestar och dominera ödemarken - Utvecklas till en superbäst: bli starkare för varje utmaning du övervinner! Kommer du att överleva och få tillbaka dina ägg?