Raptor Evolution: Celestosaurus DLC
Stråla av styrka och elegans med Celestosaurus-skinet – en majestätisk raptor som glöder av kosmisk energi. Stärk din resa med värdefulla resurser som driver din evolution och hjälper dig att möta varje kommande utmaning. Med detta DLC låser du upp: - Celestosaurus-skin - 400 kött - 15 mutagen - 500 juveler Släpp loss din fulla potential och ta tillbaka din plats högst upp i näringskedjan.