Pizza Possum
Livet är lätt när man är en helt vanlig pungråtta. Man kan äta hur mycket man vill och det finns ingen som säger åt en. Ja, bortsett från vakthundarna som patrullerar småstaden du bor i då. Men vem gav dem den rätten egentligen? Och skulle de börja jaga dig är det bara att gömma dig i buskarna ett tag så tappar de vittringen. Vad väntar du på? Maten är serverad! ● Spela arkadinspirerad kurragömma ● Stöka och stoja som en urgullig pungråtta ● Fly från eller distrahera hundpatruller med allt från rökbomber till boxhandskar ● Bjud in dina vänner och plåga den stackars staden ännu mer i lokalt samarbete ● Omfamna kaoset genom att skrika när du blir jagad eller fnittra när du kommer undan ● Jaga granngrisen och granngåsen länge nog så tappar de mer frukt åt dig ● Sätt tänderna i det största osthjulet dina pungråtteögon någonsin har skådat ● Sätt på dig en hundmask och glufsa i dig glass bara för att ● Riskera allt för den där sista smulan Livet är som sagt lätt när man är en helt vanlig pungråtta: ät, smit, göm dig, ät igen.