Perfect Ninja Painter (Windows)
Ninjor har aldrig ... målat! Gör dig redo för ett färgrikt och fartfyllt äventyr! Perfect Ninja Painter är ett färgrikt arkadpusselspel som är så roligt att det inte går att sluta spela. Måla väggarna under 50 nivåer och försök att få alla stjärnor! Det ursprungliga Ninja Painter-spelet har spelats över 100 miljoner gånger på Flash, internet och mobiler sedan 2011, och nu är det dags för den här fantastiska upplevelsen i HD.