Pacific Drive: Whispers Edition
Whispers Edition av Pacific Drive innehåller grundspelet och den nya expansionen, Whispers in the Woods. Se en skräckinjagande ny grupp Anomaly-besatta fanatiker träda fram på din resa genom Olympic Exclusion Zone. Pacific Drive är ett överlevnadsäventyr i förstaperson där bilen är din enda följeslagare. Utforska Olympics undantagszon och möt övernaturliga faror i en surrealistisk tolkning av nordvästra USA. Varje färd ut i vildmarken bjuder på unika och märkliga utmaningar. Mellan varven återvänder du till din bas: ett garage där du kan laga och uppgradera bilen. Samla dyrbara resurser och undersök det som lämnats i zonen, nysta i ett sedan länge bortglömt mysterium och ta reda på vad som krävs för att överleva i den oberäkneliga och farliga omgivningen. Whispers in the Woods är en helt ny berättelse för dig och din trogna kombi. Den här expansionen blir tillgänglig ett par timmar in i spelet och tar dig djupt in i en ny, mystisk del av Olympics undantagszon där skogen är full av märkliga symboler, figurer och mysterier att upptäcka. Hitta och upplev artefakternas kraft – de ger alla bisarra, oförklarliga effekter.