Pacific Drive: Friendly Dumpster Customization Pack
Den vänliga sopcontainern har alltid funnits där för dig. Visa din tacksamhet genom att dekorera din bil med ett paket kosmetiska föremål med soptema. I det här paketet finns: Cyklisk ratt Dekalkit: Containerentusiast Gåvoväxel Luftförorenare (spegeldekoration) Containerstaty (nickedocka) Kramtunna (antenndekoration)