Mulaka
Dyk in och upplev norra Méxicos hisnande landskap med Mulaka, ett action-äventyrsspel i 3d baserat på tarahumara-folkets rika kultur. Kända för deras imponerande springförmågor. Följ med på Sukurúame , en Tarahumara-shamans resa när du slår tillbaka den mörka kraft som försöker ta över landet genom att kalla på halvgudarnas krafter. Från att lösa pussel i miljöer inspirerade från riktiga Sierra Tarahumara platser till intensiva strider mot varelser från regionens mytologi. Ta reda på hur Tarahumara-folket har förtjänat sitt rykte som supermänniskor.