Midnight WorksSimulering
Mudness Offroad & Kanjozoku Racing & Turbo Dash Cart Bundle är det perfekta valet för fans av adrenalin, precisionskörning och fyrhjuliga äventyr. Oavsett om du erövrar vildmarken, dominerar stadens gator eller tävlar på kaotiska kartbanor, har denna paket allt. ● Mudness utmanar dig att möta tuffa naturlandskap i en öppen värld, där du utför leveranser och räddningsuppdrag genom leriga skogar, sandiga stenbrott och snötäckta bergsstigar. Att välja rätt fordon och behärska varje rutt är nyckeln till framgång. ● Kanjozoku Racing placerar dig i den intensiva atmosfären av illegala japanska gatulopp, inspirerade av 90-talets Osaka. Anpassa din JDM-bil helt från motor till kaross och fly från polisen på neonlysta motorvägar i ett spel där trimning och hastighet går hand i hand. ● Turbo Dash Cart erbjuder ren kartingglädje med tajta kurvor och hård konkurrens. Välj din förare, uppgradera din kart och tävla mot motståndare på banor fulla av överraskningar. Detta paket ger en unik och varierad körupplevelse för alla adrenalinsökande spelare.