Gå in i två spännande världar av körupplevelser i ett episkt paket! Oavsett om du kör på extrema terränger eller bränner gummi på höghastighetsmotorvägar, ger denna kombination en komplett körupplevelse som blandar offroad-realism med street racing-adrenalin. Mudness Offroad - 4x4 Truck Car Simulator Bemästra vildmarken i den ultimata offroad-körsimulatorn. Erövra lera, sand och snö med kraftfulla 4x4-fordon byggda för extrema terränger. Kanjozoku Game - レーサーCar Racing & Highway Driving Simulator Games Upplev spänningen med olagliga gatulopp i 90-talets Osaka. Kör legendariska JDM-bilar, anpassa varje detalj och dominera Kanjo:s högfartsleder. Spelfunktioner: - Legendariska fordon: Från ikoniska JDM-bilar till robusta offroad-SUV:ar - Avancerad tuning: Anpassa motorer, fjädring, karossdelar, hjul, avgassystem, ECU och mer - Mångsidiga utmaningar: Tidattacker, leveransuppdrag, trafikundvikande, överlevnadsuppgifter och mer - Realistiska system: Avancerad fysik, dynamisk trafik och terräng, krävande körförhållanden 2 spel. 2 stilar. 1 måste-ha-paket. Är du redo att bemästra hastighet och total kontroll?