Kanjozoku Game & Buried Alive
Kanjozoku Game & Buried Alive Bundle förenar intensiv streetracing med nervkittlande överlevnadsskräck, och erbjuder en unik kombination av fart och spänning. Oavsett om du väjer genom natttrafiken eller kämpar för ditt liv under jord, levererar denna duo ren adrenalin på varje nivå. Kanjozoku Game placerar dig i centrum av en snabb värld där underjordiska förare pressar sina fordon till gränsen på mörka, slingriga motorvägar. Anpassa varje bilkomponent, testa dina reflexer i höga hastigheter och klättra i rang i en miljö där kontroll är allt. Buried Alive kastar dig in i en skrämmande kamp för att fly, där varje val spelar roll. Fångad på en okänd plats, omgiven av hot och osäkerhet, måste du utforska, lösa och överleva mot klockan i ett lopp som inga maskiner kan vinna. Detta paket utmanar både dina nerver och din skicklighet – två spel, två ytterligheter, en oförglömlig resa.