Monster Survivors
Världen är övertagen av skrämmande varelser, och bara de starkaste kommer överleva! Slåss mot oändliga vågor av monster, möt massiva bossar och uppgradera dina överlevare för att bli ostoppbar. Varje spelomgång är en ny utmaning! Förbättra dina statistik, släpp lös förödande förmågor och köp episka artefakter medan du banar dig väg genom apokalypsen. Funktioner: – Oavbruten action: Slåss mot oändliga monsterhorder och testa dina överlevnadskunskaper – Episka bossfighter: Möt gigantiska bestar och tjäna kraftfulla belöningar – Överlevnadsuppgraderingar: Lås upp färdigheter och levla upp dina karaktärer – Ständigt förändrat gameplay: Ingen spelomgång är den andra lik! – Fängslande upplevelse: Fantastisk grafik och intensiva ljudeffekter Hur länge kan du hålla ut innan monstren övermannar dig?