Monster Hunter Rise + Sunbreak Deluxe
Upplev Monster Hunter Rise och den enorma expansionen Monster Hunter Rise: Sunbreak i ett smidigt paket! Innehåll: - Monster Hunter Rise (grundspelet) - Monster Hunter Rise: Sunbreak (expansion) - Monster Hunter Rise Deluxe Kit - Kamurai-rustningslager - Shuriken Collar-rustningslager till Palamute - Fish Collar-rustningslager till Palico - 4 gester (hoppande) - Samuraj-poseuppsättning - Kabuki-ansiktsmålning - Izuchi Tail-frisyr - Monster Hunter Rise: Sunbreak Deluxe Kit - Dragonsbane-rustningslager - Hound-rustningslager åt Palamute - Devout-rustningslager till Palico - 4 gester (siktande) - Stridsposeuppsättning - Elegant Eyes-smink - Fluffy Curls-frisyr Känn jaktens spänning! Utforska nya kartor och ta dig an skräckinjagande nya monster med en ny dynamisk jaktstil som möjliggör friare rörlighet än någonsin förr. Den ultimata jakten väntar dig i Monster Hunter Rise och dess expansion Monster Hunter Rise: Sunbreak. - Om Monster Hunter Rise Jaga många nya monster med nya spelmekaniska inslag som Wirebug och din nya Palamute-kompis. - Om expansionen Monster Hunter Rise: Sunbreak Monster Hunter Rises värld blir större och djupare med den här enorma expansionen där helt nya monster och miljöer väntar. Obs! Monster Hunter Rise och Monster Hunter Rise: Sunbreak säljs båda separat. Undvik dubbelköp.