METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER
Där allt började- En nygjord version av spelet METAL GEAR SOLID 3: SNAKE EATER från 2004, med samma fängslande berättelse och engagerande värld, med helt ny grafik och 3D-ljud som förstärker djungelatmosfären. Gör dig redo för den ultimata överlevnads- och action-upplevelsen. Allt du älskar- och mer Berättelsen, karaktärerna, röstskådespeleriet, spelmekanismerna och musiken som alla utgjorde originalet en sensation kommer nu tillbaka, omgjort för moderna konsoler. Detta genrerationella steg tillför nytt liv i varje filmsekvens och återskapar varje vrå av världen. Verklighetstrogna skildringar Systemet för skador i strid har uppgraderats, där slitage av Snakes kläder, samt blåmärken och skottskador kommer synas i realtid. Skador kommer att lämna permanenta ärr på Snakes kropp, och kommer visuellt att berätta varje spelares enskilda resa genom spelet. Djupt engagerande upplevelser Spelare kan välja en ny mer modern kontrollstil. Dessa intuitiva kontroller låter dig att helt fokusera på spelet och dess fängslande spänning i överlevnadsupplevelsen. Du kan också välja att spela med en klassisk kontrollstil som är mer lik känslan av originalspelet. Extra spellägen: ・SNAKE VS BOMBERMAN Ta kontrollen över Snake och ta dig an Bomberman i det här särskilda sidospelläget. Spräng dig fram i varje bana! ・FOX HUNT Ett helt nytt onlinespelläge för flera spelare, som utspelar sig i samma värld som huvudberättelsen. Det här nya spelläget använder sig av smygande och överlevnadselement för att leverera en spännande kurragömma-liknande och turvis spelupplevelse. ・Secret Theater Hitta hemliga 8mm filmrullar som bärs av fiendesoldaterna för att låsa upp dessa humoristiska versioner av vissa scener. Du kan hitta scener från den ursprungliga Secret Theater, samt nya videor. *Secret Theater kommer att låsas upp när du spelat igenom spelet. *Filmrullar bärs av soldater och kan samlas under genomspelningen. ・GUY SAVAGE Δ Mardrömsspelet ”Guy Savage” återvänder i en helt omarbetad version som fångar originalets innersta väsen samtidigt som den ger spelet en fräsch ny look från PlatinumGames. Sätt igång mardrömsekvensen under spelet eller klara av hela berättelseläget för att låsa upp det som ett bonusläge. *GUY SAVAGE Δ kommer låsas upp när du har spelat klart spelet. *En Digital Deluxe Edition av spelet finns också tillgänglig, listad separat. Se till att undvika oavsiktliga köp av kopior.