Lost Judgment Digital Ultimate Edition
Köp Lost Judgment Digital Ultimate edition och få följande spelinnehåll: –Grundspelet Lost Judgment –Detective Essentials Pack –School Stories Expansion Pack -The Kaito Files Story Expansion HITTA SANNINGEN När en dömd polis avslöjar var ett mordoffer kan hittas kallas privatdetektiv Yagami in för att återuppta ett omöjligt fall där två brott begåtts samtidigt. Men när antalet offer ökar och Yagami avslöjar sanningen måste han välja mellan att upprätthålla lagen eller utkräva hämnd. Från studion som gav dig Yakuza-serien kommer Lost Judgment, ett spel som väver ihop undersökande detektivarbete, en noirberättelse och actionstrider i en mystisk thriller. Ta din detektivexpertis till Japans gator och försvara de som lagen misslyckas med att skydda. UNDERSÖKANDE ACTION Utnyttja Yagamis arsenal av detektivtricks för att samla ledtrådar. Från högteknologiska prylar som drönare och avlyssningsapparater för sociala medier, till råa snutmetoder som att klättra upp för byggnader och spåra misstänkta i staden. Inget bevis är starkare än att fånga en misstänkt på bar gärning. FRITT STRIDSSYSTEM Bemästra Yagamis tre unika, kombofyllda kampsportformer för att klara av alla situationer, från gruppbakhåll till nedtagningar av enskilda mål. Använd omgivningen, t.ex. trafikkoner, gatuskyltar och cyklar, som vapen i gatukamperna och anpassa varje stil via färdighetsträd. DJUP INFILTRATION Infiltrera ett lokalt gymnasium som en klubbrådgivare för att gå till botten med en mystisk ökning av ungdomsbrott som har med fallet att göra. Gå med i dansklubben och lär dig några nya moves, robotklubben för att bygga den ultimata Yagamiboten, ett boxningsgym där du utmanas av tuffa motståndare, och ett MC-gäng där streetracing är det enda sättet att bli respekterad. UT PÅ GATORNA Ta en paus från finkammandet av Kamurochos och Ijinchos öppna städer och lär känna städernas unika kultur genom barer och andra populära nattställen. Det kan vara värt att ta ett sidofall och använda dina detektivfärdigheter för att hjälpa medborgare i nöd – man vet aldrig vem som håller vilka kort.