Little Nightmares III
Ge dig ut på ett nytt äventyr i Little Nightmares unika värld. I Little Nightmares III följer du Low och Alone medan de letar efter en väg bort från Ingenstans. Fångade i Spiralen, ett kluster med kusliga platser, måste de två vännerna samarbeta för att överleva i en farlig värld full av vanföreställningar och fly undan ett ännu större hot som lurar i skuggorna. För första gången i serien konfronterar du barndomens rädslor tillsammans med en vän i samarbetsläge online, eller ensam med en AI-styrd följeslagare.