Little Nightmares III - Secrets of The Spiral - Expansion Pass
Bege dig djupare in i Spiralens läskiga landskap med Expansionspasset. Spiralens hemligheter ger dig tillgång till två extrakapitel och Färjkarlen-dräktsetet, som bara finns i Expansionspasset. TVÅ EXTRAKAPITEL: De här kapitlen påverkar inte huvudberättelsen i sig, men de fördjupar upplevelsen med nya hemligheter och perspektiv, samt oväntade fasor. FÄRJKARLEN-DRÄKTSET (endast i Expansionspasset): En mystisk figur som alla barn i Ingenstans känner igen. Dräktsetet passar både Low och Alone.