Kombat Pack
The Kombat Pack is currently available in the Mortal Kombat X Premium Edition on the Xbox Store. Med Kombat Pack får du tidig tillgång till 4 kommande spelbara karaktärer och utseendepaket. Sprätta upp dina fiender som skräckikonen Jason Voorhees, eller spela som Predator, det ultimata rovdjuret. De klassiska karaktärerna Tanya och Tremor gör erbjudandet komplett. Till varje fighter medföljer ett temapaket med tre nya utseenden för den specifika karaktären. Innehåller även Samuraipaketet som släpps den 14 april.