Klassic Pack 2
Temapaket med tre nya karaktärsutseenden som ger dig möjlighet att spela som Klassic Quan Chi, Klassic Jax och Klassic Kung Lao. Du som redan har Kombat Pack får tidig tillgång och behöver inte köpa paketet separat.