Tremor Bundle
KÖP INTE OM DU ÄGER KOMBAT-PAKETET. Paketerbjudande. Få den nya spelbara karaktären Tremor och tre nya karaktärsutseenden från Klassic Skin Pack 2. Du som redan har Kombat Pack får tidig tillgång och behöver inte köpa paketet separat.