Predator/Prey Pack
Temapaket med tre nya karaktärsutseenden som ger dig möjlighet att spela som Commando Johnny, Infrared Scorpion och Carl Weathers som Jax. Du som redan har Kombat Pack får tidig tillgång och behöver inte köpa paketet separat.