Katamari Damacy REROLL
Prinsen som aldrig slutar putta är tillbaka och redo att rulla igen! När kungen av kosmos råkar förstöra alla stjärnor på himlen beordrar han dig, hans lilla furstliga son, att få himlen att tindra igen. Följ med kungen och prinsen av kosmos på deras knasiga äventyr för att återställa stjärnorna antingen hemma eller på språng – nu i full-HD! Det älskade roll-em-up-spelet återvänder med uppdaterad grafik, helt omgjorda mellansekvenser och i full-HD!