God's Trigger
Dräp fiender med snabbhet och precision i en helgalen kavalkad av blod och explosioner. Spela ensam eller med andra, fatta snabba beslut, akta dig för kulor och använd vapen och förmågor för att göra processen kort med fienderna på våldsammast möjliga sätt. En ängel och demon tar hjälp av varandra för att ta sig in i himlen och stoppa apokalypsen, och resultatet är riktigt blodigt. Spela ensam eller med en vän och skövla hela rum fulla av fiender på nolltid med många olika vapen, specialförmågor och närstridsattacker i en kavalkad av blod och explosioner!