Ghostbusters: The Video Game Remastered
En autentisk Ghostbustersupplevelse – spelet har Bill Murrays, Dan Aykroyds, Harold Ramis och Ernie Hudsons röster och utseenden i en originalberättelse skriven av manusförfattarna till originalfilmerna – Dan Aykroyd och Harold Ramis. Unik spelmekanik – upplev unika spökjakter där du kämpar med att fånga spöken med uppgraderbara vapen i högst förstörbara miljöer. Testa vad gruppen går för i storskaliga bossfighter. Storybaserad kampanj – spela igenom en unik berättelse där spelaren slåss mot och fångar både gamla omtyckta och helt nya spöken genom New York.