Geometric Sniper Z
Zombiesmittan kom från ingenstans… Samhället rasar ihop och folk lider. De kan i alla fall vara trygga i vetskapen att en vaksam krypskytt ständigt skyddar dem från zombier. Spela som den krypskytten i GSZ – ett stilsäkert isometriskt 2D-skjutspel. Prova på flera spellägen, dräp zombier med olika vapen, rädda och eskortera överlevare och ta dig genom berättelsen. (Men vill du hellre vara ond kan du spela som zombiepatient noll!) Tänk och agera snabbt och var påhittig… och ladda om ofta!