FOR HONOR
BEMÄSTRA STRIDENS ÄDLA KONST Känn kraften bakom varje slag med det djupgående kontrollsystemet Art of Battle. Svinga ditt svärd i enlighet med stilen du valt: snabba Assassin, tunga Heavy, mångsidiga Vanguard eller tekniska Hybrid. ETT SPEL UTAN SLUT Upplev ett spel som utvecklas ständigt och har över 30 hjältar, fem falanger, 18 kartor, säsongsevenemang, tusentals utrustningsföremål, spel över flera plattformar med mera! SKRÄDDARSY HJÄLTARNA Lås upp belöningar och anpassa hjältarna med tusentals vapen, emblem med mera! MINNESVÄRD STORYKAMPANJ Storma slott och fort i stora strider och konfrontera bossar i intensiva dueller. Välj Ultimate Edition för att få den bästa upplevelsen, med 12 extrahjältar!