Flailing Limbs Bundle
Bob är bara en vanlig människa utan superkrafter, men med rätt redskap kan han göra massor. Om man missbrukar redskapen kan han göra ännu mer! Human: Fall Flats värld bjuder på en stor bredd av utmaningar med avancerad fysik och innovativa kontroller. Bobs drömmar om att falla är fyllda av pussel att lösa och andra distraktioner att leka med som kan ge fantastiskt roliga utfall. Världarna må vara påhittade, men fysiken är ytterst verklig. ----- Manual Samuel är ett klassiskt äventyrsspel med en galen twist. Efter en överenskommelse med Döden måste den bortskämda Samuel överleva i 24 timmar medan han kontrollerar hela sin kropp manuellt. Uppgiften faller på dig att andas och blinka till att köra bil och jobba. Det kommer inte att bli lätt, och med Döden med på resan kan du hamna rejält i klistret!