Elite Units (Windows)
Paketet ”Elite Units” har några av de mest historiska enheterna som setts på den italienska fronten, av vilka många kommer med iögonfallande specialiserade ryggsäckar! Från Bersaglieri-cycklister till de skrämmande österrikisk-ungerska ”bosniakerna” och mer, tillsammans med fem mustascher och tre ansiktsföremål. Förpackningen ”Elitenheter” innehåller 34 föremål: - 6 Italienska uniformer - 4 Italienska huvudbonader - 6 Österrikisk-ungerska uniformer - 8 Österrikisk-ungerska huvudbonader - 3 Ansiktsföremål - 5 Mustascher - 2 Ansikten (ett per fraktion) Bersaglieri-cyklisterna står i centrum för den italienska skarpskyttarklassen, inklusive den hopfällda cykeln de bar på ryggen! En ingenjör med ryggsäcken med trådtelefonspole finns tillgänglig, liksom officers- och överfallsuniformer med Arditi-uniformer med skjorta och slips och deras berömda ”Fez”. Österrike-ungrarna förstärks av det fruktade Bosnisch-Hercegovinische Infanterie – ”Bosniakerna” – för alla klasser. Både grågröna och gäddgrå uniformer finns tillgängliga inklusive den klassiska ”förkortade” officerstunikan. Utöver det får de också en rad fez-hattar. Paketet innehåller fem historiska mustascher, inklusive de igenkännliga, snygga linjerna i ansiktshåret som bärs av flera tyska generaler: ”Von Schlieffen”, ”Von Francois” och ”Erich Ludendorff”, vilket anstår truppernas elitstatus. Det finns också tre extra ansiktsföremål att välja mellan, inklusive en speciell uppsättning glasögon som används för gasmasker och mer. OBS: DENNA DLC INNEHÅLLER ENDAST KOSMETISKT INNEHÅLL.