El Coco
EL COCO är ett 3D action roguelike som kastar dig in i en värld av drömmar, trasiga minnen och levande mardrömmar. Stig ner i The Uncertain, en lika märklig som farlig plats, och kämpa för att återfå det du har förlorat - om du kan lita på din guide. MÖT DINA MARDRÖMMAR Du vaknar upp utan minnen, fångad i en omöjlig värld. En märklig värd: El Coco, en oroande figur som lovar svar ... men bara om du vågar stiga ner i gropen och möta fasor som fötts ur ditt eget sinne. Med snabb, flytande strid räknas varje drag. Undvik, slå till och anpassa dig i realtid när obevekliga fiender svärmar från alla håll. TA DIG NER I HÅLET Varje flyktförsök är unikt. Möt olika nivåer som kommer att testa din skicklighet och ditt mod. Horder, mörker, tidskamper... The Hole förändras med varje nedstigning och erbjuder nya hot, hinder och valmöjligheter. Ju djupare du går, desto närmare kommer du sanningen ... och desto farligare blir det. UTNYTTJA BORTGLÖMDA KRAFTER Använd en mängd olika vapen, lås upp PowerUps och upptäck mystiska prydnadssaker och reliker med unika effekter som förändrar din spelstil. Absorbera styrkan hos mytiska varelser och använd deras krafter till din fördel. Kombinera förmågor och bonusar för att skapa din egen väg till överlevnad - eller galenskap. VARJE NEDSTIGNING FÖRÄNDRAR DIG För varje åk kommer du att upptäcka fragment av ditt förflutna, nya kraftkombinationer och dolda hemligheter som ligger begravda djupt under marken. De val du gör formar din resa - och ditt öde. Kan du komma ihåg vem du är innan du blir det du fruktar mest? MYTISKA ALLIERADE OCH MARDRÖMSBOSSER Legender vandrar vid din sida - men inte alltid på din sida. Varelser som Ratoncito Pérez, El Martinico eller La Xana kan erbjuda hjälp på din nedstigning i djupet. Men se upp: Meigas, gropens förvridna väktare, skyr inga medel för att krossa din kropp och ditt sinne.